Takiej hybrydy jeszcze nie było…

W 2009 roku podczas targów rowerowych EUROBIKE w niemieckim Friedrichshafen firma CATEYE po raz pierwszy zaprezentowała lampkę na baterię słoneczną znakomicie wpisującą się w potrzeby ochrony środowiska. Lampka HL-EL020 HYBRID, bo o niej mowa, została nagrodzona wyróżnieniem podczas tych targów.

HL-EL020 HYBRID wyposażona została w przełącznik źródła zasilania: akumulatorek/bateria.

Niska waga – 123 gramy, innowacyjny uchwyt Flex Tight™*, technologia Opticube** to tylko kilka atutów lampki CATEYE.

Lampka HL-EL020 HYBRID została wyposażona w dwa tryby świecenia – ciągły i pulsujący. Jasność, jaką świeci ta lampka została oszacowana przez firmę CATEYE na 400 kandeli w środku światła. Ich całkowita ilość to 4000.

Czas świecenia uzależniony jest od jednego z dwóch trybów świecenia – ciągłego i pulsującego.  I tak dla akumulatorka NiMH przy trybie ciągłym czas świecenia wynosi 2,5 godziny a dla trybu pulsującego czas ten wydłuża się do 6 godzin. W przypadku baterii LR-06 (AA) czas świecenia podczas trybu ciągłego to 10 godzin a dla trybu pulsującego to 30 godzin.

Zobaczcie jak prezentuje się ta hybryda.

* Flex Tight ™ – innowacyjny uchwyt, który może być szybko i przede wszystkim pewnie zamocowany do praktycznie każdej kierownicy, sztycy lub mostka. System daje możliwość wielokrotnego montażu w różnych pozycjach. Dodatkowym atutem jest możliwość dowolnego mocowania i ustawienia licznika czy lampy bez użycia jakichkolwiek narzędzi.

** Technologia Opticube – zastrzeżona technologia soczewek maksymalizująca jasność, znacznie zwiększając widoczność. Dzięki tej technologii tylko jedna dioda LED świeci jaśniej zużywając mniej energii.

Może Ci się też spodobać

Przed opublikowaniem komentarza prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostępną tutaj.

napisz coś od siebie

Dodaj komentarz.

Przed przesłaniem formularza prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostępną tutaj