Rowerowych spotów ciąg dalszy: jednoślady, które ożywają

Po sześciu kampaniach rowerowych, które przedstawiałam tutaj czas na małą dokładkę – dwa krótkie filmy, których autorzy ujmują fantazją i warsztatem. W obu przypadkach rower ożywa – i to całkiem dosłownie… Zresztą, zobaczcie sami:

Jeźdźcy – widmo w akcji

Ten jednominutowy filmik stylistyką przypominający rowerowy film akcji zdecydowanie zasługuje na uwagę. Autorzy kampanii Hop on Canada, mającej zachęcić Kanadyjczyków do wsiadania na rowery, wykazali się nietuzinkowym podejściem do tematu zarówno pod względem koncepcyjnym, jak i technicznym. Hasło All that’s missing is you (ang. Wszystko, czego brakuje, to ty) zostało tu oddane idealnie:

A więcej o kampanii – tutaj.

Anatomia roweru

CICLOTAUROS to spot powiązany z serią plakatów pod tym samym tytułem, przedstawiających pół-ludzi, pół-rowery, przywodzących na myśl mitologiczne centaury. Kampania powstała dla sklepu In Bicycle We Trust i jest efektem współpracy dwóch hiszpańskich twórców – Davida Despau (autor animacji) i Davida Vijil:

Oczywiście, poszukiwanie rowerowych spotów i (zwłaszcza) animacji trwa więc jeśli znacie jakieś godne uwagi przykłady (albo jeszcze lepiej – sami je tworzycie) – tradycyjnie: piszcie, ślijcie linki, dawajcie znać.

 

Może Ci się też spodobać

Przed opublikowaniem komentarza prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostępną tutaj.

napisz coś od siebie

Dodaj komentarz.

Przed przesłaniem formularza prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostępną tutaj