Owijka na kierownicy – niby rzecz banalna, jednak wielu z nas poprawne jej założenie sprawia sporo problemów 🙄
Dlatego przygotowałem dla Was krótki poradnik. Ja będę używał owijki Accent Shot. Zaczynajmy!
Przygotuj:
✔️ Owijkę
✔️ Nożyczki
✔️ Taśmę izolacyjną (opcjonalnie)
✔️ Taśmę papierową
✔️ Korki
1. Zacznij od przymocowania pancerzy taśmą papierową do kierownicy (zapobiegnie to niechcianemu przesuwaniu się ich podczas montażu). Podwiń gumy od klamkomanetek.
2. Nałóż owijkę od dołu kierownicy. Zostaw nadatek 1/3 szerokości taśmy na końcu kierownicy. Po zakończeniu owijania zagniesz go do środka wkładając korek do kierownicy.
3. Owijaj od zewnątrz do wewnątrz. Dłonie podczas jazdy będą naciągać owijkę, a nie luzować. To oznacza owijanie kierownicy od zewnątrz w dół w kierunku ramy. Pamiętaj, żeby cały czas utrzymywać lekkie naciągnięcie owijki podczas montażu.
4. Kiedy dojdziesz do klamki, możesz użyć dodatkowego paska owijki, który jest w zestawie lub owinąć na tyle umiejętnie, żeby nie był on potrzebny.
5. Przy mostku za pomocą nożyczek odetnij nadmiar owijki pod kątem i zabezpiecz taśmą izolacyjna lub tą, która jest w zestawie.
6. Pamiętaj o korkach na końcu kierownicy… I gotowe!
Tekst i zdjęcia: Bartosz Mikler
napisz coś od siebie